Tuesday 17 March 2015

TERMA & SYARAT

SILA FAHAMI DAN BACA TERMA & SYARAT PEMBELIAN TERLEBIH DAHULU 
(Jika anda tidak bersetuju dengan syarat dan terma ini, mohon untuk tidak berurusniaga dengan kami. Harap maklum)


-NO AKAUN PEMBAYARAN SILA SCROLL KE BAWAH-


  1. Untuk pembeli yang serius sahaja.
  2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.
  3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.
  4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).
  5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)
  6. Masa pengeposan adalah waktu petang setiap JUMAAT & SABTU.
  7. Pertukaran produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju) akan "void" apabila bungkusan dibuka.
  8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).
  9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari ketidak serasian pada kulit atas penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami dan baca info sebaik mungkin.
  10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.

PERHATIAN:

  • Sebagai pembeli/pengguna, anda dinasihatkan memahami dan membaca maklumat berkaitan produk dengan lebih lanjut dengan merujuk kepada entry yang berkaitan, terutama nya tentang cara penggunaan/pengambilan yang betul, kesan awal pengambilan produk atau info2 penting lain yang sudah diterangkan selengkapnya di blog ini.
  • Hotline sms/whatsapp kami tidak mampu melayan/menjawab kesemua text bertanyakan hal2 yang sebegini yang terlalu banyak diterima.
Anda hanya perlu sms/whatsapp jika ingin bertanya tentang stok produk dan untuk pemberitahuan pembayaran telah dibuat. Selain daripada ini atau untuk sebarang pertanyaan lain sila guna kemudahan email/inbox di FB. Harap maklum.


JIKA BERSETUJU DENGAN TERMA DAN SYARAT DI ATAS, BOLEH MELAKUKAN PROSES PEMBAYARAN MENERUSI:




MAZATULASMA BT MEOR ZAMRAN
7612332466



MAZATULASMA BT MEOR ZAMRAN
162107048065


Sila bank in secukupnya atau lebih (kerana ATM tidak menerima nilai wang kecil : baki akan dipulangkan). 

Detail Penghantaran yang diperlukan


SMS/Whatsapp kepada kami maklumat pembayaran dan pengeposan seperti berikut 

Nama:
Alamat:
No. Telefon:
Payment Via: (Cash Deposit Machine/Transfer/Online Banking)
Jumlah Bayaran: 
Tarikh & Masa Pembayaran:
Produk & Kuantiti:
Di sini saya attachkan bersama bukti Resit Pembayaran / Slip Pembayaran / Screen Shot Pembayaran yang dikehendaki
[image slip bank]

CONTOH

Nama: JEMAH BT JOHAN
Alamat: NO.2468 JLN BUKIT BINTANG, 50460 KUALA LUMPUR
No. Telefon: 012-3456789
Payment Via: CIMB CLIKS
Jumlah Bayaran: RM 40
Tarikh & Masa Pembayaran: 1 SEPT, 11:32PM
Produk & Kuantiti: BEDAK CHRISZEN x 1KOTAK
Di sini saya attachkan bersama bukti Resit Pembayaran / Slip Pembayaran / Screen Shot Pembayaran yang dikehendaki
[image slip bank]

Selepas bank in sila SMS/MMS/Whatsapp/Emel dan attach bersama bukti/slip bayaran ke talian hotline kami, 017-9926717 (sila SMS/Whatsapp sahaja). atau email kami, aszoned.services@yahoo.com

*AMARAN
Sila jangan SMS/Whatsapp detail peribadi sebelum bayaran dibuat. Maklumat yang tidak lengkap tidak akan dilayan.

Kami akan menyemak pembayaran anda dan pengesahan akan dibuat secepat mungkin. Pengeposan hanya akan dibuat apabila pembayaran disahkan dan maklumat lengkap diterima. Sila simpan bukti / resit pembayaran yang anda lakukan untuk semakan semula jika berlaku sebarang kekeliruan. No. tracking pengeposan boleh disemak di blog ini sebaik sahaja produk sudah dipos

 KLIK UNTUK SEMAKAN PENGEPOSAN DI SINI

WAKTU URUSNIAGA 10 PAGI HINGGA 10 MALAM setiap hari.
Pengeposan dibuat setiap JUMAAT & SABTU.

Terima kasih.

0 comments: